مطالب مفید

نحوه حذف رمز عبور از PDF بدون هیچ برنامه ای

در برخی موارد ممکن است بخواهید دسترسی افراد غیرمجاز به فایل های خود را محدود کنید، در حالی که آن را در شبکه به اشتراک می گذارید و می خواهید آنها را فقط با افرادی که می خواهید به اشتراک بگذارید. چندین راه برای انجام آن وجود دارد. به عنوان مثال، یکی از راه‌ها فشرده‌سازی فایل‌ها با ابزارهای فشرده‌سازی و تنظیم رمز عبور بر روی آن و اشتراک‌گذاری آن رمز عبور تنها با آنهایی است که می‌خواهید.

در چنین مواردی که می خواهید دسترسی غیرمجاز به فایل های PDF را محدود کرده و امکان مشاهده محتوای آنها را محدود کنید، می توانید با استفاده از ابزارهای موجود از فایل های PDF محافظت کنید.

با وجود تمام مزایای ذکر شده، از دست دادن رمز عبور فایل های PDF شما می تواند یک کابوس باشد، به خصوص اگر PDF شما حاوی اطلاعات ارزشمندی باشد. در این صورت باید از ابزارهای موجود برای حذف رمز عبور از اسناد PDF استفاده کنید.

ابزارهای آفلاینی وجود دارند که می توانند روی ویندوز، سیستم عامل مک، لینوکس و دستگاه های اندرویدی نصب شوند تا رمز عبور را از فایل های PDF و وب سایت های آنلاین حذف کنند تا به اسناد PDF محافظت شده با رمز عبور دسترسی داشته باشید.

ابزارهای آفلاین مزیت خاص خود را دارند که می توانند بدون دسترسی به اینترنت اجرا شوند. وقتی در خانه یا محل کار هستید و به شبکه دسترسی ندارید یا زمانی که فایل‌های PDF محافظت شده زیادی دارید و استفاده از ابزار حذف رمز عبور آفلاین راحت‌تر از ابزار آنلاین است، اینها گزینه‌های خوبی برای حذف رمز عبور از اسناد PDF هستند.

مزیت اصلی استفاده از حذف رمز عبور آنلاین از فایل های PDF این است که رایگان و در دسترس است. علاوه بر این، نیازی به نصب آن بر روی رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود ندارید.

در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین ابزارهای آنلاین را معرفی کنیم که به شما کمک می کند تا رمز عبور را به راحتی و به صورت رایگان و بدون نیاز به نصب برنامه ها از اسناد PDF حذف کنید.

قبل از استفاده از هر ابزار حذف رمز عبور PDF، لطفاً مطمئن شوید که حق حذف رمز عبور از آن PDF را دارید.

1. Unlock PDF
nlock PDF یک سرویس رایگان از SmallPDF است که در عملیات مرتبط با PDF تخصص دارد. این یک لباس کامل است که دارای فهرست بزرگی از ابزارهای ویرایشگر PDF است. این اجازه می دهد تا اسناد PDF را به فرمت های دیگر مانند Word، JPG، Excel، PPT یا بالعکس تبدیل کنید.

همچنین می‌توانید با استفاده از این ابزار ویرایشگر pdf آنلاین، چندین فایل PDF را در یک سند ادغام کنید، یک PDF را تقسیم کنید، یک رمز عبور به PDF اضافه کنید تا آن را رمزگذاری کنید یا رمز عبور را از اسناد PDF حذف کنید.

2. iLovePDF
یکی دیگر از ابزارهای آنلاین رایگان برای باز کردن قفل فایل های PDF محافظت شده با رمز عبور توسط وب سایت iLovePDF ارائه شده است. ابزارهای زیادی برای کار و ویرایش اسناد PDF به صورت رایگان دارد. می توانید فرمت PDF را به فرمت های اسناد دیگر مانند: JPG، Word، PowerPoint، Excel، PDF/A و HTML تبدیل کنید.

می توانید عملیات دیگری را برای ویرایش اسناد PDF خود اجرا کنید: ادغام pdf، تقسیم pdf، حذف صفحات، استخراج صفحات، بهینه سازی pdf، فشرده سازی pdf، تعمیر pdf، چرخاندن pdf، افزودن شماره صفحات، افزودن واترمارک، باز کردن قفل pdf (برای حذف رمزهای عبور از سند PDF)، محافظت از pdf (برای افزودن رمز عبور به فایل PDF) و ورود به اسناد pdf.

3. PDF2Go
این یک ابزار ویرایشگر PDF آنلاین است که دارای عضویت رایگان و غیررایگان است و تفاوت آن در محدودیت اندازه هر فایل و تعداد دفعاتی است که می توانید از خدمات استفاده کنید. خدمات مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید به شرح زیر است:

ویرایش یک فایل PDF: ادغام پی دی اف، تقسیم پی دی اف، مرتب سازی و حذف صفحات پی دی اف، چرخاندن صفحات پی دی اف و ایجاد کننده پی دی اف
بهبود فایل های PDF: فشرده سازی پی دی اف، محافظت از پی دی اف، باز کردن قفل پی دی اف، تغییر اندازه صفحه پی دی اف، تعمیر پی دی اف، بهینه سازی پی دی اف برای وب و قابل جستجو کردن پی دی اف
تبدیل از PDF به Word، PDF به JPG، PDF به PowerPoint، PDF به Excel، PDF به متن
تبدیل به PDF: تبدیل به PDF، Word به PDF، JPG به PDF، PowerPoint به PDF، Excel به PDF، EPUB به PDF، DJVU به PDF

منبع مطلب: How to Remove Password from PDF Without any Program