مطالب مفید

Zoom Player – یک مدیا پلیر قدرتمند و شیک

نرم افزارهای پخش کننده رسانه ای زیادی برای سیستم عامل های مختلف موجود است، اما معمولاً اکثر کاربران ترجیح می دهند از یک پخش کننده به عنوان پخش کننده پیش فرض رسانه خود استفاده کنند و آن را بر اساس نیاز خود سفارشی می کنند و از آن به عنوان پخش کننده پیش فرض برای فایل های چند رسانه ای خود استفاده می کنند.

اگرچه صدها پخش کننده رسانه رایگان و پولی در دسترس هستند، فقط برخی از آنها محبوب هستند و ارزش امتحان کردن را دارند. بقیه آنها یا مشکل دارند، رابط زیبایی ندارند یا زیبا هستند اما سنگین هستند و به منابع سیستم زیادی نیاز دارند که ترجیح داده نمی شود.

یکی از بهترین گزینه های پخش کننده رسانه Zoom Player است که تمام انتظارات شما از پخش کننده رسانه را برآورده می کند در حالی که زیبا و سبک وزن است و در همه رایانه ها بسیار سریع عمل می کند.

Zoom Player به صورت حرفه ای طراحی شده است و بلافاصله پس از نصب آن را احساس می کنید. در پایان نصب، گزینه نصب بسته های کدک از بسیاری از توسعه دهندگان را خواهید داشت. این شما را از جستجوی کدک ها و نصب آنها جدا می کند.
منوی تنظیمات Zoom Player دارای دو حالت مختلف برای کاربران مبتدی و پیشرفته است. هر دو حالت بسیار دقیق هستند و به شما امکان می دهند کوچکترین جزئیات نرم افزار پخش کننده رسانه را شخصی سازی و تغییر دهید. این تنظیمات مبتنی بر خروج از ریل کاربر پسند هستند و در محیطی با کاربری آسان طبقه بندی می شوند.

پخش کننده زوم دارای پوسته های طراحی شده بسیار زیادی برای هر سلیقه ای است و مطمئناً می توانید حداقل یک پوسته را پیدا کنید که شما را راضی کند. برای دانلود و دسترسی به پوسته ها، می توانید به صفحه پوسته در وب سایت رسمی بروید.

اگرچه Zoom Player دارای پوسته های زیادی برای انتخاب است، اما همچنان می توانید رابط لایه را تغییر دهید: پوسته معمولی، پوسته های دکمه های کوچک، پوسته مینیمالیستی و غیره. دارای یک اکولایزر صوتی است که به شما امکان می دهد پروفایل های فرکانس مختلف را تغییر دهید یا از یکی از آنها استفاده کنید. پروفایل های از پیش تعیین شده مانند: کلاسیک، کلوپ، رقص، رقص کامل، تربل کامل، پارتی، پاپ، راک و غیره.
گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها برای سفارشی کردن رابط کاربری و عملکردهای پخش کننده Zoom انتخاب کنید و همچنین کنترل کاملی بر میانبرهای صفحه کلید دارید. شما کنترل کاملی بر تمامی عملکردهای صفحه کلید و ماوس در Zoom Player خواهید داشت.
ارتباط فرمت فایل در ویندوز 11 کمی دشوار است، اما Zoom Player می تواند این کار را بدون نیاز به خروج از رابط پخش کننده رسانه برای شما انجام دهد.
گزینه های مفید Zoom Player، پخش کننده رسانه گزینه های مفید Zoom Player

بسیاری از کاربران دوست دارند ویژگی هایی مانند اشباع، روشنایی و کنتراست فایل های رسانه ای را در حین تماشای آنها تغییر دهند. یکی از بهترین ویژگی های Zoom Player برای تغییر آسان ویژگی های فایل های ویدیویی، استفاده از میانبرهای از پیش ساخته شده با کلیدهای + و – است که به شما امکان می دهد هر یک از ویژگی های ذکر شده را به راحتی کم یا زیاد کنید.

منبع: Zoom Player – a Powerful and Stylish Media Player