مطالب مفید

SlimBrowser – مرورگر جذاب، سریع و ساده

انواع مختلفی از مرورگرها وجود دارد که کاربران بسته به نیاز خود می توانند از آنها استفاده کنند. گزینه هایی مانند فایرفاکس، کروم، اینترنت اکسپلورر و غیره همیشه طرفداران زیادی دارند، اما مرورگرهای دیگری نیز وجود دارند که ممکن است شناخته شده نباشند اما تعدادی ویژگی جذاب دارند.

SlimBrowser نام یکی از این مرورگرها است که قابلیت های مختلف وبگردی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار که از سرعت بسیار خوبی برای باز کردن صفحات وب استفاده می کند، تحت یک رابط کاربری جذاب نیز طراحی شده است و به دلیل این طراحی جذاب، وبگردی فوق العاده آسانی خواهد داشت.

SlimBrowser یک مرورگر وب مبتنی بر موزیلا فایرفاکس با بسیاری از ویژگی‌ها و سفارشی‌سازی‌های FlashPeak Inc است که دارای نرم‌افزارهای دیگری مانند ابزارهای بهره‌وری، نرم‌افزار پردازش متن و ابزارهای شبکه است.
SlimBrowser یک مرورگر وب سبک وزن است که بر روی اکثر رایانه های شخصی به راحتی کار می کند. این مرورگر سریع است و از آنجایی که امنیت یکی از دغدغه های اصلی توسعه دهندگان آن بود، محیطی امن را برای گشت و گذار در صفحات وب برای شما به ارمغان می آورد.

ادعا می شود که در بارگذاری صفحات وب، دانلود و آپلود فایل ها در مقایسه با بسیاری از مرورگرهای دیگر سریع است.

SlimBrowser دارای یک adblocker داخلی برای مسدود کردن تبلیغات اینترنتی است و بنابراین تجربه گشت و گذار امن تری را برای شما به ارمغان می آورد. به دلیل مسدود شدن تبلیغات، می تواند صفحات را سریعتر بارگذاری کند.

این نوار ابزار کاملاً قابل تنظیم و پشتیبانی از حرکت ماوس را برای کاربران به ارمغان می آورد. SlimBrowser دارای یک دانلود منیجر داخلی است که فایل ها را به قسمت های مختلف تقسیم می کند و با انجام آن سرعت دانلود فایل ها از اینترنت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. همچنین می‌تواند دانلودها را در هر زمان بنا به درخواست کاربر متوقف و از سر بگیرد.
برای خواندن و مشاهده صفحات به زبان های دیگر، نیازی به نصب افزونه های شخص ثالث برای این مرورگر ندارید زیرا SlimBrowser دارای یک مترجم داخلی است که تمام صفحات وب را با یک کلیک ترجمه می کند.

SlimBrowser به شما امکان می دهد بدون نیاز به استفاده از ابزارهای شخص ثالث، از صفحات وب که در حال گشت و گذار هستید، اسکرین شات تهیه کنید. به شما امکان می دهد یک اسکرین شات از کل صفحه یا منطقه انتخاب شده ذخیره کنید.

SlimBrowser دارای یک ویژگی Photo Salon است که به شما کمک می کند تصاویر را قبل از آپلود و به اشتراک گذاری آنها را اصلاح و ویرایش کنید. ویژگی های اصلی سالن عکس به شرح زیر است:

  • تنظیمات عکس
  • قاب عکس
  • جلوه کاغذ عکس
  • چرخش تصادفی
  • برش عکس
  • اضافه کردن امضا به تصاویر
  • کاشی کاری عکس
  • کوچک شدن خودکار عکس

منبع مطلب: SlimBrowser – Attractive, Fast and Simple Browser